Proč se vyplatí najmout si firmu na úklid kanceláří?
Prach na počítačích, špinavé nádobí v kuchyňce, odpadkové koše přetékající kelímky od svačiny, nelibě páchnoucí toalety – musí se to uklidit! Uklidit pořádně, bez rušení pracujících zaměstnanců a každý den. Jak na to co nejlépe? K úklidu kanceláří se vyplatí najmout úklidovou firmu.
Hodně dobrých důvodů k takovému kroku je hned několik.
Čistota rovná se půl byznysu
Hádejte, kde se lidem pracuje lépe: mezi špínou a odpadem, nebo v kultivovaných, udržovaných prostorách?
Samozřejmě, že v čistém prostředí, které zlepšuje koncentraci, kreativitu a efektivitu – zkrátka se v něm více udělá. Vycíděná kancelář navíc reprezentuje firmu, dobře působí na klienty a pomáhá uzavírat obchody. S nadvládou svinčíku se vypořádá a pořádný pořádek napořád zajistí právě úklidová firma.
Mít naklizeno jako před návštěvou tchýně
Profesionální „úklidovka“ zvládne celou paletu činností, takže jen telegraficky: postará se o kompletní úklid kanceláří a všech ostatních prostor, vytře podlahy, vyluxuje koberce, umyje okna. Používáním specializovaných strojů a čisticích prostředků nepoškodí nábytek a jiný materiál.
Díky kontrolním mechanismům ručí za kvalitu, požadovaný rozsah i termín úklidu.
Garance periodicity aneb pravidelnost zaručena
Firmu na úklid kanceláří se vyplatí najmout také kvůli možnosti rozložení jednotlivých úklidových činností do pravidelných termínů. Základní servis (vynášení košů, péče o kuchyňku a toalety) může probíhat každý den, jiné služby třeba jednou za týden (utírání prachu, vysávání). Záleží jenom na vás – jaký harmonogram se naplánuje, tak se i stane.
Onemocnění úklidového pracovníka na tom nic nezmění, firma ho okamžitě nahradí.
Neobtěžujte se, úklidová firma uklízí za vás
Úklidová firma pečuje o pořádek na pracovišti – samozřejmě, že v době, kdy jsou kanceláře prázdné (obvykle ráno, večer nebo o víkendech), aby nikoho nerušila. Vaši zaměstnanci se o úklid vůbec nestarají a můžou se v klidu soustředit na svou práci.
Tak to má být.
Úklidovka šetří čas a to se počítá
Věnují-li se úklidu zaměstnanci, mají méně času na svou práci. Uklízí-li externisté, musí je někdo z firmy vyhledat, najmout, zaškolit, kontrolovat, nakupovat jim čisticí prostředky a má méně času na svou práci. Pokud si na úklid kanceláří najmete specializovanou firmu, nestaráte se o nic a uklizeno máte jako na zámku.
Zavoláte, domluvíte se a šmytec. Prostě čistá práce.
Úklidovka šetří peníze a to se počítá dvojnásob
To nejlepší tajemství nakonec: chcete-li mít na pracovišti čisto a uspořit finance, najměte si úklidovou firmu. Ušetříte za nákup techniky a úklidových prostředků. Ušetříte za čas úklidu, protože pracovníci úklidovky jsou profíci a zvládnou to rychleji. Ušetříte za polovičatě odvedenou práci – dobrá úklidová firma odvádí stoprocentní kvalitu.
Vy jste si ještě firmu na úklid svých kanceláří nenajali?