Proč se vyplatí najmout si firmu na úklid kanceláří?

23. Únor 2023
Potřebujete uklidit kanceláře ve vaší firmě? Přečtěte si, proč se vyplatí najmout si na pravidelný úklid profesionální úklidovou službu. Šetřete s úklidovkou!

Prach na počítačích, špinavé nádobí v kuchyňce, odpadkové koše přetékající kelímky od svačiny, nelibě páchnoucí toalety – musí se to uklidit! Uklidit pořádně, bez rušení pracujících zaměstnanců a každý den. Jak na to co nejlépe? K úklidu kanceláří se vyplatí najmout úklidovou firmu.

Hodně dobrých důvodů k takovému kroku je hned několik.

Čistota rovná se půl byznysu

Hádejte, kde se lidem pracuje lépe: mezi špínou a odpadem, nebo v kultivovaných, udržovaných prostorách?

Samozřejmě, že v čistém prostředí, které zlepšuje koncentraci, kreativitu a efektivitu – zkrátka se v něm více udělá. Vycíděná kancelář navíc reprezentuje firmu, dobře působí na klienty a pomáhá uzavírat obchody. S nadvládou svinčíku se vypořádá a pořádný pořádek napořád zajistí právě úklidová firma.

Mít naklizeno jako před návštěvou tchýně

Profesionální „úklidovka“ zvládne celou paletu činností, takže jen telegraficky: postará se o kompletní úklid kanceláří a všech ostatních prostor, vytře podlahy, vyluxuje koberce, umyje okna. Používáním specializovaných strojů a čisticích prostředků nepoškodí nábytek a jiný materiál.

Díky kontrolním mechanismům ručí za kvalitu, požadovaný rozsah i termín úklidu.

Garance periodicity aneb pravidelnost zaručena

Firmu na úklid kanceláří se vyplatí najmout také kvůli možnosti rozložení jednotlivých úklidových činností do pravidelných termínů. Základní servis (vynášení košů, péče o kuchyňku a toalety) může probíhat každý den, jiné služby třeba jednou za týden (utírání prachu, vysávání). Záleží jenom na vás – jaký harmonogram se naplánuje, tak se i stane.

Onemocnění úklidového pracovníka na tom nic nezmění, firma ho okamžitě nahradí.

Neobtěžujte se, úklidová firma uklízí za vás

Úklidová firma pečuje o pořádek na pracovišti – samozřejmě, že v době, kdy jsou kanceláře prázdné (obvykle ráno, večer nebo o víkendech), aby nikoho nerušila. Vaši zaměstnanci se o úklid vůbec nestarají a můžou se v klidu soustředit na svou práci.

Tak to má být.

   

Úklidovka šetří čas a to se počítá

Věnují-li se úklidu zaměstnanci, mají méně času na svou práci. Uklízí-li externisté, musí je někdo z firmy vyhledat, najmout, zaškolit, kontrolovat, nakupovat jim čisticí prostředky a má méně času na svou práci. Pokud si na úklid kanceláří najmete specializovanou firmu, nestaráte se o nic a uklizeno máte jako na zámku.

Zavoláte, domluvíte se a šmytec. Prostě čistá práce.

Úklidovka šetří peníze a to se počítá dvojnásob

To nejlepší tajemství nakonec: chcete-li mít na pracovišti čisto a uspořit finance, najměte si úklidovou firmu. Ušetříte za nákup techniky a úklidových prostředků. Ušetříte za čas úklidu, protože pracovníci úklidovky jsou profíci a zvládnou to rychleji. Ušetříte za polovičatě odvedenou práci – dobrá úklidová firma odvádí stoprocentní kvalitu.

Vy jste si ještě firmu na úklid svých kanceláří nenajali?